مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-21سياسي

موافقت وزیر جهادکشاورزی برای حل مشکلات مناطق سیل زده بخش شهداد و گلباف


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات مردم منطقه سیل زده شهرستان کرمان، اقدام فوری باید صورت گیرد.

- در دیدار دکتر پورابراهیمی با وزیر جهادکشاورزی انجام شد: موافقت وزیر جهادکشاورزی برای حل مشکلات مناطق سیل زده بخش شهداد و گلباف ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات مردم منطقه سیل زده شهرستان کرمان، اقدام فوری باید صورت گیرد.

  دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست با وزیر جهادکشاورزی به سیل اخیر در شهداد و گلباف و خسارت های جدی به احشام، باغات و مزارع اشاره کرد و خواستار پیگیری فوری موضوعات مرتبط از طریق وزارت جهاد و بیمه های کشاورزی شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات مردم منطقه سیل زده اقدام فوری باید صورت گیرد.

براساس این گزارش وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار عنوان کرد: تمام تلاش خودمان را برای حل مشکلات و جبران خسارت وارده به سیل زدگان را انجام خواهیم داد و نامه دکتر پورابراهیمی را در دستور کار داریم تا در حد توان مشکلات کشاورزان و دامداران برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر جهادکشاورزی برای حل مشکلات مناطق سیل زده بخش شهداد و گلباف

موافقت وزیر جهادکشاورزی برای حل مشکلات مناطق سیل زده بخش شهداد و گلباف