مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-04-21فرهنگي

کوک شدن ساز موسیقی کردی در سنندج


گروه استان ها: شنبه شب و از ساعت 21 تا 22 کنسرت موسیقی گولان به خوانندگی کمال صفی خانی و با همراهی گروه موسیقی ئه وین از طریق شبکه های اجتماعی به صورت زنده و مستقیم برای علاقه مندان پخش شد.

در جریان برگزاری این برنامه کمال صفی خانی با همراهی گروه موسیقی نزدیک به یک ساعت به اجرای برنامه پرداخته و شمار زیادی از علاقه مندان به موسیقی کردی این برنامه را از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به تماشا نشستند.

در حالی که این روزها به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری هیچ گونه تجمعی وجود ندارد، ولی به همت حوزه هنری استان کردستان و با هدف ایجاد نشاط در جامعه این کنسرت موسیقی برگزار شده و قرار است که دوم و سوم اردیبهشت ماه نیز ادامه داشته باشد.

با وجود تمام وعده های داده شده متأسفانه در بعضی از مناطق استان میزان دسترسی به زیرساخت های ارتباطی کمتر است ولی شب گذشته این محدودیت ها شمار زیادی از مردم از طریق فضای مجازی و شبکه های مختلف اجتماعی این کنسرت را تماشا کردند.

تجربه تازه در برگزاری کنسرت موسیقی در روزهای کرونایی در کردستان کمال صفی خانی از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی کردی در حالی شب گذشته در سالن خالی از جمعیت پردیس سینمایی بهمن سنندج برنامه اجرا کرد که طی چند سال اخیر کم کار شده بود ولی بار دیگر با یک اجرای خوب توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوک شدن ساز موسیقی کردی در سنندج

کوک شدن ساز موسیقی کردی در سنندج