مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-04-21اقتصادي

آب شرب سالم بیش از 5 هزار نفر در روستای قولنجی ارومیه تامین شد


با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی طرح تامین آب شرب سالم و بهداشتی 5 هزار نفر از اهالی روستای قولنجی شهرستان ارومیه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، با افتتاح و در مدار قرار گرفتن این چاه جدید پنج هزار و 200 نفر جمعیت ساکن در این روستا، از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

برای اجرا و بهره برداری این چاه پنج میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری، 500 متر خط انتقال و 500 متر خط انتقال نیروی برق انجام شده است.

استاندار آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از این طرح عمرانی گفت: با وجود اینکه وضعیت بهره مندی جمعیت روستایی استان از آب سالم و بهداشتی بیش از میانگین کشوری است اما افزایش بهره مندی و توسعه شبکه آبرسانی جزو اولویت های استان بشمار می رود.

محمدمهدی شهریاری با قدردانی از اهتمام شرکت آب و فاضلاب استان، مردم، شورا و روحانیت روستای قولنجی تصریح کرد: اتمام این پروژه که مطالبه جدی اهالی روستا بود نمود عینی همکاری و همراهی مردم و مسئولان بود که در کمترین زمان ممکن به ثمر نشست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز با ارائه گزارش از روند تأمین آب شرب این روستا اظهار داشت: روستای قولنجی به لحاظ قرار گرفتن در حاشیه دریاچه ارومیه و تاثیرپذیری منابع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب سالم بیش از 5 هزار نفر در روستای قولنجی ارومیه تامین شد

آب شرب سالم بیش از 5 هزار نفر در روستای قولنجی ارومیه تامین شد