مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-04-20سياسي

معاون استاندار یزد: جهش تولید در گرو حفظ حقوق کارگران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، احمد ترحمی افزود: مشکلات کارگری باید به صورت مصداقی دقیق و کارشناسی شده به کمیسیون کارگری اعلام شود تا رفع این موارد در دستورکار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما نیازمند آمار و گزارش تحلیلی همراه با ارائه راهکار دقیق هستیم و لازم است تحلیلی از سال گذشته و دورنمایی از سال جاری با توجه به شعار سال ، دوران پسا کرونا و تداوم و تشدید تحریم ها داشته باشیم.

رییس کمیسیون کارگری یزد بر ضرورت به کارگیری تمام ظرفیت برای جهش تولید با حفظ حقوق کارگران و حمایت از تداوم فعالیت کارفرمایان تاکید کرد و افزود: به کارگران اطمینان می دهیم همه ظرفیت ها و ابزار قانونی را برای حمایت از آنها به کار گیریم تا معوقات حقوق و نارضایتی های آنها به حداقل برسد.

ترحمی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خطیر کشور، تحریم های هوشمند و حداکثری اعمال شده، تبعات بیماری کرونا، حوادث غیرمترقبه شامل سیل و زلزله و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم ها از جامعه کارگری انتظار داریم نهایت توان خود را در خدمت تولید و جهش تولید قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، خواستار تقویت و تکمیل تشکل های کارگری و حداکثر تعامل و تفاهم بین کارگران و کارفرمایان شد و گفت: راهبرد و سیاست بنیادین کشور که تولید ملی و جهش تولید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار یزد: جهش تولید در گرو حفظ حقوق کارگران است

معاون استاندار یزد: جهش تولید در گرو حفظ حقوق کارگران است