مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-04-20سياسي

اماکن و آداب مذهبی تهران در ماه رمضان معرفی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مهرشاد کاظمی با بیان اینکه گردشگری مذهبی در فضای مجازی با این برنامه ها دنبال می شود گفت: این برنامه ها با حیات و زیست شبانه که پیشتر در رسانه ها مطرح شده، متفاوت است.

کاظمی با بیان اینکه تهران 118 امامزاده دارد گفت: از این تعداد 70 امامزاده شاخص هستند و از این تعداد در ماه مبارک رمضان، 30 امامزاده هر شب معرفی می شود.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران بیان کرد: منطقه 10 با 13 امامزاده بیشترین آمار را دارد و منطقه 12 با 10 و منطقه یک با 9 امامزاده در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به مساجد تهران گفت: هر روز یک امامزاده از جنبه تاریخی، چگونگی ساخت بنا و موضوع هایی از قبیل تاثیرگذاری امامزاده بر محله بررسی می شود، همچنین در ماه مبارک رمضان هر روز یکی از مساجد قدیمی تهران معرفی می شود.

کاظمی، معرفی موزه ها و اشیای مذهبی موجود در آنها را از دیگر برنامه های این ستاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در این برنامه با عنوان انسان زائر، انسان مسافر ، اشیایی که در موزه ها با نیتی مذهبی ساخته شده اند معرفی می شوند، همچنین موزه هایی مانند قرآن و امام علی (ع) نیز در این برنامه گنجانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن و آداب مذهبی تهران در ماه رمضان معرفی می شود

اماکن و آداب مذهبی تهران در ماه رمضان معرفی می شود