مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-20فرهنگي

چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان برگزار می شود؟


مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در تشریح تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در این مجموعه از برخی اقدامات درباره نحوه برگزاری جشنواره موسیقی جوان با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در گفتگو با مبنی بر تاثیرات شیوع ویروس کرونا در برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان توضیح داد: برنامه دبیرخانه و بخش اجرایی جشنواره ملی موسیقی جوان طبق فراخوان تا زمان اتمام مهلت ارسال آثار (پایان اردیبهشت ماه) اجرایی است و علاقه مندان به شرکت در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان می توانند آثارشان را در سامانه بامک بارگذاری کنند.

البته در صورت ادامه دار شدن این شرایط راه های مختلفی برای برگزاری وجود دارد که در آینده توسط دبیر و از طریق روابط عمومی جشنواره اعلام خواهد شد.

ضمن اینکه خوشبختانه امسال با راه اندازی سیستم ثبت نام در فضای مجازی دیگر هیچ نگرانی بابت شرکت در جشنواره وجود ندارد و علاقه مندان می توانند در این روزها که در خانه به سر می برند بیشتر تمرین کنند و آثار باکیفیت تری ارائه دهند.

وی درباره احتمال حضور برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان در جشنواره های موسیقی نواحی و فجر هم گفت: این تصمیمی است که توسط ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر و دبیر جشنواره اتخاذ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان برگزار می شود؟

چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان برگزار می شود؟