مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-20اقتصادي

نصب صندوق مکانیزه و کارتخوان 15 گروه مشمول ارتباطی با کرونا نداشت


از ابتدای سال اصناف و گروه های فراخوان شده برای نصب صندوق مکانیزه فروش و کارتخوان مالیاتی مکلف به اجرای تکالیف هستند و این موضوع ارتباطی با کرونا ندارد.

- محمود علیزاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، معاون سازمان امور مالیاتی در مورد مشمولان نصب صندوق مکانیزه فروش و ثبت کارتخوان های مالیاتی گفت: از ابتدای سال 99 اصناف و گروههای فراخوان شده مکلف هستند رویدادهای مالی خود را در سامانه مالیاتی ثبت کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد مشمول جریمه خواهند شد.

معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی در پاسخ به این سوال که در شرایط کرونا امکان ثبت نام وجود نداشت، بیان کرد: ثبت نام یا عدم ثبت نام ارتباطی با مسئله کرونا نداشت چرا که آخرین مهلت مربوط به دی ماه بود و آن موقع ویروس کرونا مطرح نبود.

این اقدام به موجب قانون از ابتدای سال 99 اجرایی خواهد شد و همه گروه ها مکلف هستند تا از پایانه فروشگاهی و پوز استفاده کرده و تمام رویدادها امر دخل و خرج و هزینه ها و سایر مباحث را ثبت کنند تا مشمول جریمه نشوند.

علیزاده در مورد جلسه با نظام پزشکی و حمایت مالیاتی از پزشکان تصریح کرد: در این راستا یک جلسه گذاشتیم اما در مورد بسته حمایتی مالیاتی تصمیمی گرفته نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب صندوق مکانیزه و کارتخوان 15 گروه مشمول ارتباطی با کرونا نداشت

نصب صندوق مکانیزه و کارتخوان 15 گروه مشمول ارتباطی با کرونا نداشت