مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-20اقتصادي

مالکان هشترودی عشق و محبت را بر مال دنیا ترجیح دادند


از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد مقابله با کرونا برای کاهش تلفات انسانی، اقدام به تعطیلی اغلب صنوف کرد و در این میان اصنافی که در مغازه ها و کارگاه های استیجاری برای تامین یک لقمه نان حلال تلاش می کردند دچار چالش شده و در پرداخت اجاره بها به مشکل برخوردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد مقابله با کرونا برای کاهش تلفات انسانی، اقدام به تعطیلی اغلب صنوف کرد و در این میان اصنافی که در مغازه ها و کارگاه های استیجاری برای تامین یک لقمه نان حلال تلاش می کردند دچار چالش شده و در پرداخت اجاره بها به مشکل برخوردند.

اما در این میان مردان و زنانی ثابت کردند که در شرایط بحران همواره در کنار هموطنان خود بوده و نمی گذارند سفره آنها خالی باشد، بزرگانی که دوباره فرهنگ بخشش ایرانی ها را به رخ جهانیان کشیدند.

در هشترود نیز مالکانی شریف از مال دنیا گذشتند تا آرامش را به خانواده های مستاجرانشان هدیه کنند تا در کنار استرس و دغدغه کرونا، دغدغه اجاره بهای مغازه تعطیل شده خود را نیز نداشته باشند.

حاج جعفر عبدالهی، یکی از مالکان هشترودی در گفت و گو با ایسنا از بخشش اجاره بهای شش دهنه مغازه و چهار باب منزل مسکونی خود به مبلغ پنج میلیون و 500 هزار تومان خبر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان هشترودی عشق و محبت را بر مال دنیا ترجیح دادند

مالکان هشترودی عشق و محبت را بر مال دنیا ترجیح دادند