مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-04-19اجتماعي

«خانگرمز» پناهگاه حیات وحش می شود


معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از ارتقاء منطقه حفاظت شده «خانگرمز» به پناهگاه حیات وحش خبر داد و گفت: خانگرمز می تواند مقصد گردشگران علاقمند به طبیعت در فصول محتلف سال باشد.

- ایسنا/همدان معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از ارتقاء منطقه حفاظت شده خانگرمز به پناهگاه حیات وحش خبر داد و گفت: خانگرمز می تواند مقصد گردشگران علاقمند به طبیعت در فصول محتلف سال باشد.

مهدی صفی خانی در گفت وگو با ایسنا، منطقه حفاظت شده خانگرمز در شهرستان تویسرکان را از جمله مناطق بکر و زیبا دانست و اظهار کرد: منطقه خانگرمز از سال 1369 تحت حفاظت محیط زیست قرار گرفته و مهمترین منطقه حفاظت شده در استان همدان است.

وی با بیان اینکه آمار چشمگیری از وحوش در منطقه حفاظت شده خانگرمز زیست می کنند، افزود: منطقه زیبای خانگرمز می تواند مقصد گردشگران علاقمند به طبیعت در فصول مختلف سال باشد و این منطقه به علت برخورداری از اکوسیستم کوهستانی و دیدنی با گونه های جانوری غنی و زیبا از مناطق مهم گردشگری استان همدان به شمار می آید.

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه منطقه حفاظت شده خانگرمز با وسعت بیش از 9389 هکتار در فاصله 30 کیلومتری غرب تویسرکان واقع شده است، گفت: طی چندماه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانگرمز» پناهگاه حیات وحش می شود

«خانگرمز» پناهگاه حیات وحش می شود