مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 18:452020-04-19سياسي

مشارکت مناسب خیران اردبیلی برای کمک به فقرا/ حمایت ها ادامه دارد


شیوع کرونا باعث ایجاد مشکلات زیادی برای خانوارهای بی بضاعت شده و خوشبختانه حمایت و کمک های خیران نیز در این خصوص برای دستگیری از نیازمندان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین دشتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات زیادی برای خانوارهای بی بضاعت شده و همه آحاد جامعه باید در حد توان برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش کنند.

وی ضمن اشاره به مشارکت امدادگران کمیته امداد استان اردبیل در رزمایش ملی “بخشش ایرانیان” افزود: امدادگران همواره در کنار خیرین و نیکوکاران در تلاشند تا با رفع مشکلات اساسی خانوارهای تحت حمایت به ارتقای همبستگی اجتماعی نیز کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای خانوارهای بی بضاعت ایجاد کرده که در این راستا همه آحاد جامعه باید برای رفع مشکلات نیازمندان و قشر آسیب دیده جامعه تلاش، همت و همکاری کنند.

دشتی با اشاره به ضرورت شناسایی نیازهای مددجویان توسط مددکاران و امدادگران کمیته امداد، تصریح کرد: نیکوکاران می توانند با استفاده از کد آنی پرداخت #1*8877* در رزمایش ملی “بخشش ایرانیان” مشارکت کنند و همچنین می توانند از طریق شماره کارت 6037991199522214 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک های خیرخواهانه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مناسب خیران اردبیلی برای کمک به فقرا/ حمایت ها ادامه دارد

مشارکت مناسب خیران اردبیلی برای کمک به فقرا/ حمایت ها ادامه دارد