مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-19سياسي

امام جمعه: مصلی ملایر برای تکمیل به کمک های مردمی نیاز دارد


حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز یکشنبه در بازدید از روند اجرایی مصلی ملایر اظهار داشت: در حال حاضر مصلی بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار سفت کاری آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: ساختمان فعلی مصلی با چهار هزار مترمربع در 2 طبقه در حال اجرا است و تا این مرحله از روند اجرایی خیران بسیاری کمک کرده اند.

امام جمعه ملایر با اشاره به قول مساعدت استاندار همدان برای کمک به تکمیل مصلی ملایر گفت: قرار بود استانداری همدان 2 میلیارد تومان برای تکمیل مصلی کمک کند که تاکنون 25 درصد از این رقم تخصیص یافته است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه این کمک به صورت اوراق بوده است بیان کرد: از 25 درصد مبلغ اختصاص یافته معادل 500 میلیون تومان، تاکنون 280 میلیون تومان آن جذب و صرف خرید مصالح شده است.

وی با بیان اینکه پیگیر جذب مابقی این کمک هستیم، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و کمک مسوولان هر چه سریعتر این اعتبار تخصیص یابد تا شاهد تکمیل مصلی باشیم.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: در صورت جذب کمک های بیشتر تا 2 ماه آینده شاهد تکمیل مصلی ملایر خواهیم بود.

حجت الاسلام برقراری گفت: همچنان منتظر کمک های خیران هستیم و نیکوکاران می توانند کمک های خود را به شماره حساب مصلی 0185208520004 نزد بانک ملی و شماره کارت 6037991899947091 واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه: مصلی ملایر برای تکمیل به کمک های مردمی نیاز دارد

امام جمعه: مصلی ملایر برای تکمیل به کمک های مردمی نیاز دارد