مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 13:302020-04-19دانش

ضدعفونی کردن روستاهای دهستان افریز آغاز شده است


علی زارع پور، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان قائن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به ضدعفونی کردن روستا های هدف جهادگران دانشجویی در قائن، - مسئول بسیج دانشجویی قائن گفت: ضدعفونی کردن روستاهای افریز به عنوان منطقه هدف جهادگران دانشجویی در قائن آغاز شده و امیدواریم پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان برسد.

علی زارع پور، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان قائن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به ضدعفونی کردن روستا های هدف جهادگران دانشجویی در قائن، گفت: با توجه به اینکه روستای هدف اردو های جهادی دفتر بسیج دانشجویی قائن، روستا های دهستان افریز بوده است، تصمیم به ضدعفونی کردن این روستا ها گرفته شد.

زارع پور گفت: روستا های اویج، جلگه قیصار، چاه یوسف، علی آباد، موسویه، شونگان و چلونک از توابع دهستان افریز و به شدت محروم و دور افتاده هستند.

مسئول بسیج دانشجویی قائن ادامه داد: از هفته گذشته کار ضدعفونی کردن این روستا ها و با عملیات در روستا های کومیران و اسماعیل آباد شروع شده و دیگر روستا ها به ترتیب در حال ضدعفونی شدن هستند و امیدواریم تا پیش از ماه مبارک رمضان این روستا ها را به طور کامل ضدعفونی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن روستاهای دهستان افریز آغاز شده است

ضدعفونی کردن روستاهای دهستان افریز آغاز شده است