مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-19اقتصادي

فرماندار: فضای کتابخانه های عمومی مراغه توسعه می یابد


حمید شکری روز یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مراغه اظهار داشت: کتابخانه مرکزی مراغه را خیران می سازند و در حال حاضر یک میلیارد تومان از هزینه ساخت آن از سوی آنها تامین شده است.

وی گفت: همچنین بزودی با ایجاد نمایندگی انجمن خیران کتابخانه ساز در مراغه فعالیت این مجموعه آغاز خواهد شد که این موضوع موجب تسریع در روند ساخت کتابخانه در شهرستان می شود.

وی با تقدیر از فعالیت های اخیر رییس اداره کتابخانه های عمومی مراغه گفت: تعمیرات اساسی در ساختمان کتابخانه عمومی انجام و فقط برای نوسازی قسمت های تاسیسات مجموعه بیش از 30 میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار مراغه نیز در این جلسه گفت: ارتقا سطح فرهنگی شهر از جمله اولویت های مجموعه مدیریت شهری است و بر این اساس شهرداری به تمامی تعهدات خود در قبال کتابخانه عمومی مراغه عمل کرده است.

محمدرضا احمدی گفت: کمیسیون های تخصصی در مجموعه مدیریت شهری برنامه ریزی های خوبی را در این زمینه انجام داده اند که در حال حاضر شاهد نتایج خوبی هستیم.

وی گفت: ایجاد فرهنگ سراها در مناطق مختلف شهری از جمله برنامه های شهرداری است که در راستای توزیع عادلانه امکانات فرهنگی و اجتماعی در شهر انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: فضای کتابخانه های عمومی مراغه توسعه می یابد

فرماندار: فضای کتابخانه های عمومی مراغه توسعه می یابد