مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-19اقتصادي

توسعه تصفیه خانه اردبیل با اعتبار 140 میلیارد تومان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی توسعه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر اردبیل با اعتباری بالغ بر140میلیارد تومان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فرزاد قلندری بعد از ظهر امروز در بازدید از محل سایت تصفیه خانه اردببل اظهار کرد: عملیات اجرایی توسعه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر اردبیل با اعتباری بالغ بر140میلیارد تومان آغاز می شود.

وی افزود: اعتبار این پروژه از محل ماده 56 در سفر اخیر رییس جمهور به استان اردبیل و با مشارکت بانک ملت تامین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: تصفیه خانه فعلی در سال83 با ظرفیت تصفیه فاضلاب 125 هزار نفر طراحی و به بهره برداری رسیده است و با افزایش جمعیت اردبیل، دیگر جوابگوی این شهر نیست.

وی تشریح کرد: در حال حاضر این سایت با ظرفیت تصفیه بیش از270 هزار نفر فعال است که نیاز جدی به توسعه دارد و سایت جدید تصفیه خانه اردبیل برای افق 25ساله طراحی شده و با ظرفیت 30 میلیون متر مکعب در سال و برای تصفیهد آب مصرفی 610 هزار نفر با آخرین استاندارهای بین المللی احداث می شود.

قلندری تأکید کرد: عملیات اجرایی خط انتقال این پروژه نیز همزمان با سایت اجرایی پروژه آغاز می شود که این پروژه از نیازهای اساسی شهر بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تصفیه خانه اردبیل با اعتبار 140 میلیارد تومان

توسعه تصفیه خانه اردبیل با اعتبار 140 میلیارد تومان