مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-19پزشكي

غربالگری سلامت روان 3000 مددجو در سمنان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از آغاز طرح غربالگری سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، سیده فاطمه تقوی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: شیوع این بیماری و اضطراب ناشی از آن بر سلامت روان افراد تأثیر گذاشته است.

وی غربالگری سلامت روان مددجویان را صحیح و مبتنی بر شواهد علمی، ارائه توصیه های کارشناسی و روانشناختی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از بحران کرونا برای گروه هدف 18 تا 50 سال دانست.

وی تصریح کرد: این غربالگری با بهره گیری از 11 مشاور مستقر در شهرستان ها به صورت تلفنی و در صورت ضرورت به صورت حضوری با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی اجرایی می شود.

تقوی با بیان اینکه با شروع فصل بهار به دلیل حساسیت های فصلی برای افرادی که با آلرژی و سرفه و عطسه همراه است، برخی از افراد تصور می کردند، دچار ویروس کرونا شده اند و به سرعت به مراکز درمانی و بیمارستانی برای تست کرونا مراجعه می کنند، خاطرنشان کرد: خودپنداری نسبت به ابتلا به ویروس کرونا در آن اوایل شیوع به گونه ای بود که در افراد اضطراب ایجاد می کند، همان اضطراب بیماری یا خود بیمار انگاری که اضطراب سلامت نیز نامیده می شود؛ این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری سلامت روان 3000 مددجو در سمنان

غربالگری سلامت روان 3000 مددجو در سمنان