مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:262020-04-19حوادث

متخلفین فروش پرندگان شکاری در دام محیط بانان استان قزوین


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: متخلفین زنده گیری و صید یک بهله پرنده شکار از نوع عقاب طلایی در چنگال مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گرفتار شدند.

- مهدی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت شهرستان آوج با همکاری مأمورین یگان حفاظت محیط زیست اداره کل موفق شدند دو نفر متخلف که اقدام به صید و زنده گیری یک بهله عقاب طلایی در یک عملیات اطلاعاتی و حساب شده در حین فروش این گونه با ارزش در آوج دستگیر و ضمن بازداشت متخلفین پرونده تخلف تشکیل شده تحویل مقامات قضایی شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه عده ای از افراد سودجو برای کسب منفعت شخصی با روش های ناجوانمردانه اقدام به زنده گیری گونه های جانوری کرده و برای فروش این گونه های با ارزش که از سرمایه های زیستی این کشور هستند دست به هر کاری از جمله فروش در فضای مجازی می زنند.

طاهری در ادامه اعلام کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین علاوه بر حضور مستمر در مناطق، سایت ها و فضای مجازی را رصد کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و خرید و فروش گونه های جانوری وحشی ضمن شناسایی افراد متخلف و فعالیت مخرب آنها با متخلفین برابر قانون برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفین فروش پرندگان شکاری در دام محیط بانان استان قزوین

متخلفین فروش پرندگان شکاری در دام محیط بانان استان قزوین