مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-19سياسي

روایت روزهای کرونایی در زیر سقف خانه ها


پویش مردمی قرنطینه خانگی به شکل رسمی از اسفندماه همواره از طریق صدا و سیما و سایتهای خبری و فضای مجازی با هشتگهای #قرنطینه، # من در قرنطینه و # قرنطینه_ کرونا شناخته شده است که به واسطه وجود کرونا مهمان ناخوانده ای که فرصت باهم بودن اقوام .

- ایسنا/آذربایجان غربی پویش مردمی "قرنطینه خانگی" به شکل رسمی از اسفندماه همواره از طریق صدا و سیما و سایتهای خبری و فضای مجازی با هشتگهای #قرنطینه،# من در قرنطینه و# قرنطینه_ کرونا شناخته شده است که به واسطه وجود" کرونا" مهمان ناخوانده ای که فرصت باهم بودن اقوام و گشت و گذار را از مردم گرفت و زندگی را مختل کرده است راه انداخته شده است.

شیوع کرونا شرایطی بوجود آورد که مردم برای جلوگیری از بیماری خود را در خانه ای که از گذشته های دورمامن اسایش نامیده می شد قرنطینه کنند اما گاه همین چهار دیواری آسایش نیز تبدیل به زندانی ملال آور میشود وقتی قرار است همه روزت را در خانه بگذرانی! بانی سفید یک کارمند و پدر خانواده 4 نفری است که از سرگرمی های روزهای قرنطینه در گفت و گو با ایسنا می گوید: پسرکوچکم علاقه زیادی به آشپزی دارد و این علاقه مندی او باعث می شد آشپزی مردهای خانه یکی از سرگرمی هایمان در ایام قرنطینه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روزهای کرونایی در زیر سقف خانه ها

روایت روزهای کرونایی در زیر سقف خانه ها