مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-18پزشكي

نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم - صبح یکشنبه


خطر جدی ویروس کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید مردم به فرهنگ فاصله گذاری و کاهش تماس ها ازجمله خریدهای برخط (آنلاین) و توجه به عدم حضور غیرضرور فیزیکی در اماکن مجهز شوند و بدانند که هنوز خطر ویروس کرونا جدی است.

محمدرضا قدیر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با ویروس کرونا افزود: فرهنگ سازی و توانمندسازی مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا امر مهمی است که نباید مورد غفلت واقع شود و در حال حاضر، وظیفه اصلی همه ما توجه به این موضوع است.

50 عنوان کتاب برای روزهای قرنطینه سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی قم، با اشاره به ایجاد پویش در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم گفت: حدود 50 عنوان کتاب در قالب این پویش به صورت رایگان و یا با تخفیفی بسیار زیاد در اختیار مردم قرار گرفت.

سجاد عمرانی در گفت وگو با ایرنا، با بیان این که این کتاب ها از راه های ارتباطی ایجاد شده در شبکه های اجتماعی قابلیت بارگیری و یا سفارش را دارد، افزود: کتاب ها، شامل منابع دهمین دوره مسابقه کتابخوانی رضوی و همچنین کتاب هایی است که ناشران و نویسندگان آنها اجازه انتشار آنها را درفضای مجازی داده اند.

غربالگری 400 هزار تن توسط ارتش ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان قم، با اشاره به فعالیت ارتش از اسفند سال قبل تاکنون در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم - صبح یکشنبه

نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم - صبح یکشنبه