مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 02:052020-04-18اقتصادي

افزایش 50 درصدی قیمت شکر برای شیرینی فروشی ها


رییس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان گفت: کمبود شکر نداریم اما از امروز قیمت شکر از هر کیلو 4150 تومان به 6400 تومان افزایش یافت.

- حسن شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت شکر اظهار داشت: کمبود شکر نداریم اما از امروز قیمت شکر از هر کیلو 4150 تومان به 6400 تومان افزایش یافت.

  رییس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان با تاکید بر این افزایش قیم بر بهای تمام شده شیرینی مؤثر خواهد بود اما نه به صورت مستقیم افزود: قیمت مصوب را اعلام می کنیم و شیرینی فروشی بر اساس همین قیمت ها مجاز به فروش اقلام شیرینی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و حقوق نیروی انسانی، پیشنهاد ما برای قیمت زولبیا و بامیه بین 23 تا 24 هزار تومان است که باید کمیسیون نظارت اداره صمت آن را تأیید کند.

شریفی در خصوص شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: تمام دستورات بهداشت انجام می شود و مرتباً از سوی مرکز بهداشت، اتحادیه و بازرسی نظارت به صورت روزانه صورت می گیرد تا از بابت رعایت نکات بهداشتی اطمینان پیدا کنیم.

رییس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: شیوع بیماری بر فروش شیرینی تأثیر شدیدی داشته، به طوری که بعد از بازگشایی فروش در برخی مغزه های شیرینی فروش به 10 تا 15 درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی قیمت شکر برای شیرینی فروشی ها

افزایش 50 درصدی قیمت شکر برای شیرینی فروشی ها