مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-18سياسي

ارتش بزرگترین سرمایه اجتماعی و محبوب کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی، نصرت الله علیرضایی فرماندار به همراه ائمه جمعه آوج و آبگرم، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، بخشداران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبگرم عصر شنبه با حضور در قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان آوج ضمن تبریک این روز ملی از تلاش و خدمات فرماندهان، درجه داران، افسران و سربازان این قرارگاه تقدیر و تشکر کرد.

علیرضایی تصریح کرد: ارتش به عنوان یک نیروی دفاعی و نظامی در دفاع از تمامیت ارزی و مرزهای جمهوری اسلامی و دفاع از کیان کشور در مقابله و دفع مخاطرات و تهدیدهای دشمنان خارجی و بیرونی نقش حیاتی دارد.

وی افزود: ارتش بزرگترین سرمایه اجتماعی است که با مقبولیت و داشتن محبوبیت و نزدیکی با مردم توانسته جایگاه خوبی در میان جامعه داشته باشد.

فرماندار شهرستان آوج یادآور شد: مردمی بودن ارتش بهترین افتخار برای این نیرو محسوب می شود و ما نیز به این نیرو افتخار می کنیم و آن را پشتوانه نظام در ناملایمات و سختی ها می دانیم.

سرگرد داورپناه جانشین گردان پدافند هوایی کشور و سروان حسین پور فرمانده پدافند هوایی شهرستان نیز گزارشی از فعالیت های نیرو ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش بزرگترین سرمایه اجتماعی و محبوب کشور است

ارتش بزرگترین سرمایه اجتماعی و محبوب کشور است