مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-18اقتصادي

فرماندار آستارا بر حفظ بافت روستاها در اجرای طرح هادی تاکید کرد


حسن رستم زاد روز شنبه در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: 44 روستا دارای طرح هادی است و یکی از مهمترین برنامه های بنیاد مسکن، اجرای این طرح هاست و این کار اهمیت بسیاری در ساماندهی ساخت و سازها و رفاه روستاییان دارد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید به توسعه پایدار روستاهای آستارا توجه بیشتر داشته باشد و روستاییان انتظار دارند، خدمات در روستاها و پاسخگویی به مطالبات آنها تسریع شود.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن در طول 41 سال گذشته خدمات قابل توجهی در روستاهای محروم و حتی شهرها ارائه کرده است و تاسیس بنیاد، نتیجه دوراندیشی امام (ره) به سازندگی کشور بود.

فرماندار آستارا گفت: ایران جزو 10 کشور اول دنیا در تجربه بلایای طبیعی است و پس از وقوع سیل و زلزله در برخی استان ها، بازسازی های گسترده بنیاد مسکن را شاهد بوده ایم.

21 فروردین 58 سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام (ره) است و از 21 تا 31 فروردین ماه دهه بنیاد مسکن نام گرفته است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار آستارا بر حفظ بافت روستاها در اجرای طرح هادی تاکید کرد

فرماندار آستارا بر حفظ بافت روستاها در اجرای طرح هادی تاکید کرد