مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 12:502020-04-18سياسي

لکه گیری و آسفالت ریگلاژی محور ملایر _ همدان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از لکه گیری و آسفالت ریگلاژی محور ملایر - همدان خبر داد.

- سید اسماعیل صفوی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه اداره راهداری ملایر با عزم جدی و جهادی تلاش می کند اظهار کرد: هدف ما رفع مشکلات و سهولت در خدمات رسانی است.

وی با اشاره به اقدامات فروردین ماه از تعریض و ایمن سازی پیچ پیرمیشان خبر داد و گفت: ایمن سازی پیچ الفاوت و شانه سازی محور ملایر _ همدان از دیگر اقدامات بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از لکه گیری و آسفالت ریگلاژی محور ملایر _ همدان خبر داد و تصریح کرد: مشکل خاموشی محور آورزمان و بروجرد نیز در بهمن ماه رفع شد.

وی با بیان اینکه تعمیر و نصب گاردریل های محورهای اصلی و فرعی شهرستان از دیگر اقدامات بوده است گفت: تسطیح و ریگلاژ لاین کندرو حاجی آباد و شانه سازی محور ملایر بروجرد نیز از دیگر اقدامات بوده است.

صفوی زاده با اشاره به اجرای مصوبات کرونا مربوط به این اداره یادآور شد: حمل و نقل عمومی شهرستان به صورت مستمر ضدعفونی شده و همه مسائل بهداشتی به صورت کامل رعایت شده است.

وی با اشاره به فعالیت مجتمع های خدمات رسانی ملایر از پیشرفت 80 درصدی مجتمع خدماتی رفاهی محور آورزمان خبر داد و خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی با محوریت واحد مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکه گیری و آسفالت ریگلاژی محور ملایر _ همدان

لکه گیری و آسفالت ریگلاژی محور ملایر _ همدان