مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-18اجتماعي

ورود زودهنگام عشایر به اسدآباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد با اشاره به ورود زودهنگام دو مورد عشایر به شهرستان اسدآباد گفت: مورد اول که جزء عشایر سامانه شهرستان بوده و به صورت زودهنگام وارد شهرستان شده و در زراعت پیرملو مستقر شده بودند را در گردنه چارق مستقر .

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد با اشاره به ورود زودهنگام دو مورد عشایر به شهرستان اسدآباد گفت: مورد اول که جزء عشایر سامانه شهرستان بوده و به صورت زودهنگام وارد شهرستان شده و در زراعت پیرملو مستقر شده بودند را در گردنه چارق مستقر کردیم و براساس تعهد مقرر شد تا هر چه سریع تر در ییلاق خود مستقر شوند در غیر این صورت با آنان برخورد قضایی می شود.

بهزاد شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا، یادآور شد: روز گذشته نیز سه خانوار عشایر مربوط به سامانه شهرستان بهار در گردنه مستقر شده بودند که قرار شد ظرف 24 ساعت شهرستان را سریع تر ترک کنند.

وی در ادامه از تشکیل 12 فقره پرونده تصرف اراضی ملی در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون طی یک ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: سه فقره از این تعداد پرونده ها نسبت به رفع تصرف و پرداخت خسارت بدون ارسال پرونده به مراجع قضایی اقدام کردند و مابقی برای رسیدگی در حال ارسال به مراجع قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زودهنگام عشایر به اسدآباد

ورود زودهنگام عشایر به اسدآباد