مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-18اجتماعي

تعداد پرونده های تخلف زیست محیطی بیش از تعداد روزهای سال بود


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، از تشکیل 375 پرونده در مراجع قضایی استان با موضوع برخورد با متخلفین زیست محیطی در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی ضمن اشاره به اینکه عمده تخلفات در حوزه های محیط طبیعی و انسانی با موضوعات شکار و صید غیر مجاز، تصرفات و انواع آلایندگی ها در سراسر استان بوده است، اظهار کرد: 244 پرونده در سال گذشته برای 372 متخلف در موضوع شکار و صید پستانداران، پرندگان، خزندگان، صید آبزیان، شروع به شکار، حمل مهمات و سلاح غیر مجاز، تمرد، تخریب و تعلیف تشکیل شد که از این  تعداد، 75 پرونده منجر به رأی محکومیت و تعداد 154 پرونده در حال رسیدگی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه  103 واحد آلاینده در سال گذشته اعمال قانون و به مرجع قضایی معرفی شده اند گفت: عمده اتهامات این متخلفان، آلایندگی آب، خاک، هوا، صوت، پسماند و تهدید علیه بهداشت عمومی بوده که 30 پرونده منجر به محکومیت و 57 پرونده در حال رسیدگی است.

وی همچنین از اعمال قانون بر 28 متصرف اراضی چهارگانه استان خبر داد و گفت: از آنجا که صدور حکم سبز و مجازات جایگزین حبس در آراء صادره دادگستری نتایج مثبتی در حوزه کاهش تخلفات محیط زیستی به همراه داشته است؛ واحدهای حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پرونده های تخلف زیست محیطی بیش از تعداد روزهای سال بود

تعداد پرونده های تخلف زیست محیطی بیش از تعداد روزهای سال بود