مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-18اقتصادي

پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا به 167 هزار و 921خانوار ایلامی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: دوهزار و937 خانوار ایلامی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها برای دریافت بسته های حمایتی، شناسایی و بسته های حمایتی به آن ها پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: دوهزار و937 خانوار ایلامی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها برای دریافت بسته های حمایتی، شناسایی و بسته های حمایتی به آن ها پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

شکراله شیرخانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بسته های حمایتی برای خانوارهای یک نفره 2 میلیون ریال، 2 نفره سه میلیون ریال، سه نفره چهار میلیون ریال و پنج نفره و بیشتر 6 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به 167 هزار و 921 هزار خانوار ایلامی تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا در چهارم اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد، گفت: با شیوع کرونا و با توجه به اطلاع رسانی و معرفی سامانه بیمه بیکاری در استان5هزار و 700 کارگر تاکنون در این سامانه ثبت نام کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: در پی طرح خرید اضطراری برای جبران بخشی از تبعات اقتصادی برای اقشار آسیب پذیر(قشرهای فاقد درآمد) از قبیل، رانندگان حمل و نقل عمومی، کارگران فصلی و دستفروشان تا سقف4میلیون خانوار مشمول برخوردار از طرح خرید اعتباری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا به 167 هزار و 921خانوار ایلامی

پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا به 167 هزار و 921خانوار ایلامی