مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-18سياسي

رزمایش کمک مومنانه در یزد آغاز شد


سرهنگ رضا پورشمسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این رزمایش به توصیه های مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان محله ها در سه مرحله پیگیری می شود.

وی ادامه داد: کمک های مردمی که از مدتی قبل آغاز شده در مرحله اول در دوم اردیبهشت ماه آینده ، مرحله دوم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن همزمان با عید سعید فطر توزیع می شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: در این سه مرحله، تمامی خانواده های محروم به ویژه کسانی که در این اوضاع و احوال کرونایی به لحاظ اقتصادی آسیب دیدند کمک می شوند.

به گفته پورشمسی ، این رزمایش بر حسب ضرورت تا پایان دوره شیوع ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه می دهد که همکاری مردم نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد.

تمام پایگاه های مقاومت خواهران و برادران که در مساجد فعالیت دارد در رزمایش کمک مومنانه فعال هستند و همچنین برخی مساجد بدون پایگاه یا حسینیه هایی که پایگاه های بسیج در آن مستقر است در این طرح مشارکت دارد.

عموم مردم فداکار برای مشارکت در رزمایش کمک های نقدی خود را به شماره حساب 34103715545451 و یا شماره کارت 6273817010036725 به نام مجمع خیران جهاد بسیجی واریز کنند.

ویروس کرونا اواسط دی ماه (دسامبر 2019 ) در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه در یزد آغاز شد

رزمایش کمک مومنانه در یزد آغاز شد