مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 16:052020-04-17اقتصادي

اجرای 5 طرح عمرانی در روستاهای محروم آستارا


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا از اجرای پنج طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در سه روستای خان حیاطی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، کامبیز لقمانی مقدم عصر امروز در جریان بازدید از راه روستای خان حیاطی اظهار کرد: پنج طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال تا پایان اردیبهشت ماه جاری در روستاهای خان حیاطی، شیری حیاطی و میه کومه از توابع بخش لوندویل این شهرستان اجرا می شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا اجرای طرح های فوق را از مطالبات چندین ساله ساکنان سه روستا عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود بودجه های عمرانی، اعتبار این تعداد طرح از طریق ظرفیت بخش خصوصی، هم یاری مردم روستا و مشارکت دولت تأمین می شود.

وی تعریض و به سازی مسیر ارتباطی روستای خان حیاطی به میه کومی به طول دو کیلومتر، حذف پیچ های خطرناک، احداث کانال آبرو، تکمیل پل نیمه تمام و هدایت آب های سطحی را از جمله طرح های عمرانی در دست اقدام فرمانداری آستارا با همکاری راه داری، منابع طبییعی و بخش خصوصی پروژه ریلی عنوان کرد.

به گفته لقمانی مقدم با بهره گیری از ظرفیت های ستاد مدیریت بحران، کمیته اعتبارات و برنامه ریزی و صدور مجوزهای لازم و حذف بوروکراسی های اداری در چهارچوب ضوابط و مقررات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 طرح عمرانی در روستاهای محروم آستارا

اجرای 5 طرح عمرانی در روستاهای محروم آستارا