مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-17سياسي

درخشش ارتش در عرصه جنگ و صلح/ از میدان نبرد تا خدمات رسانی در سیل و کرونا


نماینده مردم تبریز در مجلس دهم با بیان اینکه روحیه خودباوری و اعتقاد راسخ به آرمان های انقلاب مشخصه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است، خدمات ارتش را بی نظیر و در مسیر استقلال و اعتلای کشور توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمداسماعیل سعیدی با تبریک روز ارتش، اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نظام شاهنشاهی در تلاش بود تا ارتش را در مقابل مردم قرار دهد اما در پی هوشیاری و تیزبینی برادران ارتشی نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه همان طور که در شعارهای مردمی مطرح می شد ارتش برادر و همراه ملت بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم شورای اسلامی با یادآوری دیدار نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 57 با امام راحل، ادامه داد: آن دیدار به حماسه تاریخی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل و زمینه ساز شکست کامل رژیم شاه شد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحران های مختلف همراه و در کنار مردم بود به طوریکه در مقابله با جریان هایی که قصد تجزیه بخشی از کشور را داشتند به خوبی عمل کرد.

سعیدی با یادآروی تلاش نیروهای ارتش در خنثی سازی مشکلات امنیتی اوایل پیروزی انقلاب تاکید کرد: علاوه بر این ارتش در رفع مشکلات مرزی با برخی از همسایگان به خصوص رژیم بعث حاکم بر عراق با نیروی کافی و روحیه عالی ورود میدان شد و در کنار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ارتش در عرصه جنگ و صلح/ از میدان نبرد تا خدمات رسانی در سیل و کرونا

درخشش ارتش در عرصه جنگ و صلح/ از میدان نبرد تا خدمات رسانی در سیل و کرونا