مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-17اقتصادي

282 مددجوی کمیته امداد اشنویه آموزش های مهارتی فراگرفتند


سامان چیانه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهارت آموزی در حوزه اشتغال جزو اصول کار است که مددجویان با همکاری مرکز فنی وحرفه ای مهارت هایی از جمله مکانیکی، خیاطی، زنبورداری و آرایشگری را فراگرفتند.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف این نهاد ارایه آموزش های مهارتی حین کار به مددجویان است تا آنها بتوانند در بازار موفق به ارایه و فروش محصولات تولیدی خود باشند.

وی اضافه کرد: در همین راستا در سال گذشته 65 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان متقاضی واجد شرایط این شهرستان پرداخت شد که نسبت به سال پیش از آن 67 درصد افزایش نشان می دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه افزود: این مبلغ به 152 مددجوی زیرپوشش این شهرستان اختصاص یافت که در راستای توانمندسازی، خودکفایی و اشتغال زایی آنها در حوزه های کشاورزی، دامپروری، خیاطی، صنعت، خدمات و اصناف پرداخت شد.

چیانه ، گفت: همچنین سال گذشته 232 فقره وام کارگشایی و درمان به میزان 12 میلیارد و 600 میلیون ریال و 91 مورد فقره وام تعمیرات مسکن به ارزش 2 میلیارد و 637 میلیون ریال در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی هشت واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه در مناطق روستایی و محروم و دورافتاده نیز در حال اجراست که تا سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

282 مددجوی کمیته امداد اشنویه آموزش های مهارتی فراگرفتند

282 مددجوی کمیته امداد اشنویه آموزش های مهارتی فراگرفتند