مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-17سياسي

درخواست برگزاری نمایشگاه کتاب بعد از کرونا/ بهترین زمان مهر یا آبان است


از سوی همه همکارانم در بخش خارجی از شورای سیاستگذاری درخواست دارم که نمایشگاه کتاب را پس از رفع مشکل کرونا برگزار کند؛ - احد رضایی، مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین الملل و مدیر انتشارات ویژه نشر که سال گذشته مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب بود، در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، درباره ضرر ناشران از برگزار نشدن سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: من در خصوص بخش بین اللمل عرض می کنم که تاخیر بسیار در برپایی نمایشگاه کتاب تهران، ناشران خارجی و حتی نمایندگان آنها را نیز متضرر می کند.

وی افزود: بخش خارجی با مشکلات بسیار و با تدابیر خاصی اقدام به ورود کتاب به کشور کرده است و در واقع با سخت ترین مسیرها کتاب ها را به ایران رسانده؛ به امید اینکه بتواند کمکی به جامعه علمی و مراکز دانشگاهی کشور در شرایط پیش از کرونا داشته باشد.

چرا که برخی ناشران و کشورها به دنبال تهدیدات ترامپ، ما را به دلیل عدم دریافت مبلغ کتاب هایشان تحریم کرده و در تهران حاضر نمی شدند و یا مستقیم اجازه شرکت نداشتند.

لذا ما از طریق مسیرهای مختلف کتاب های آنها را برای نمایشگاه ارسال کردیم.

* کتاب هایی که اعتباری خریده بودیم مشکلاتی را رقم می زند رضایی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ناشران و یا نمایندگان آنها در این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برگزاری نمایشگاه کتاب بعد از کرونا/ بهترین زمان مهر یا آبان است

درخواست برگزاری نمایشگاه کتاب بعد از کرونا/ بهترین زمان مهر یا آبان است