مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 15:452020-04-16اجتماعي

توضیحات هواشناسی در خصوص اعلام هشدار قرمز در کرمان


حمیده حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از ظهر امروز در استان کرمان اظهار کرد: تا ساعت 16 امروز از ایستگاه های هواشناسی جیرفت 21 میلیمتر، قلعه گنج 20.

4، کهنوج 11.

3، رودبار جنوب 14.

4، ساردوییه 10.

4 و عنبرآباد 6.

7 میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در سیرجان، زرند، رابر، ارزوییه، بردسیر، بم و ماهان نیز بارندگی گزارش شده است، افزود: بارش ها تا اواخر امشب ادامه دارد.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا از شدت بارش ها کم خواهد شد اما این شرایط جوی به صورت پراکنده تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص هشدار قرمز هواشناسی و تخلیه آب سدهای استان توسط نهادهای مربوطه هم گفت: اداره کل هواشناسی کرمان در هیچ اطلاعیه در خصوص میزان و حجم بارندگی ها وضعیت قرمز اعلام نکرده و اگر این اقدام انجام شده بدون استعلام از این اداره کل است، زیرا وضعیت قرمز اعلام شده از سوی این اداره کل فقط مربوط به سیلاب بوده است.

حبیبی با بیان اینکه وضعیت قرمز بر اساس میزان و حجم بارش نبوده است، ادامه داد: در تماس تلفنی با آب منطقه ای اعلام کردیم بارش ها شاید به 30 میلیمتر برسد و حجم بارندگی ها بیشتر از این میزان نخواهد بود و وضعیت قرمزی در این زمینه اعلام نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات هواشناسی در خصوص اعلام هشدار قرمز در کرمان

توضیحات هواشناسی در خصوص اعلام هشدار قرمز در کرمان