مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-16اقتصادي

تولید بیش از 200 برند و محصول بهداشتی بازار کرونا در لرستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بیش از 200 برند و محصول جدید بازار مقابله با کرونا توسط واحدهای بهداشتی و درمانی استان تولید شد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بیش از 200 برند و محصول جدید بازار مقابله با کرونا توسط واحدهای بهداشتی و درمانی استان تولید شد.

محمدرضا صفی خانی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برخی واحدهای تولید محصولات بهداشتی استان همزمان با بحران کرونا و نیاز مبرم به مواد ضدعفونی خط تولید خود را تغییر داده و محصولات مورد نیاز را وارد بازار کردند.

وی ادامه داد: همچنین واحدهای بهداشتی دیگری با ارتقا خط تولید و افزایش شیفت های کاری، علاوه بر محصولات قدیمی خود، تولیدات جدید مرتبط را در دستور کار قرار داده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در نتیجه بیش از 200 محصول یا برند جدید تولیدات مرتبط با کرونا در زمینه دستکش، گان، الکل، ژل و محلول ضدعفونی کننده و ماسک در استان تولید شده به نحوی که حدود 50 برند جدید ماسک در این استان ایجاد شده و فعال است.

صفی خانی با بیان اینکه پس از بحران کرونا نمایشگاهی از این محصولات و برندها برپا می شود، افزود: اکنون تولید ماسک در لرستان به حدنصاب رسیده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 200 برند و محصول بهداشتی بازار کرونا در لرستان

تولید بیش از 200 برند و محصول بهداشتی بازار کرونا در لرستان