مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-16سياسي

فرمانده سپاه الغدیر: ماهیت نظام غرب در مبارزه با کرونا مشخص شد


سرهنگ رضا پورشمسی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز افزود : نگاه نظام جمهوری اسلامی ایران به مستضعفان جهان برخلاف تمدن غرب، نگاهی است که آنها ولی نعمت هستند و دستگیری از آنهابه عنوان یک ضرورت مهم است وی ادامه داد: یکی از مولفه های دانشمندان غربی در دشمنی با نظام ایران، مطرح کردن واژه قدرت جهانی در مقابل استکبار جهانی است، در صورتی که مبارزه با دشمنان برای ملت ما افتخار است و شهدای ما به خصوص سردار شهید سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس که به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید نمونه ای از فداکاری او در دفاع از مردم است .

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: نگاه مجموعه سپاه پاسداران و بسیج در راستای تعامل ، همزبانی و همراهی بر مبنای سلسله احکام اسلام ناب محمدی(ص) است و اگر صاحب افتخاری هستیم بر پایه مردمداری و مردم یاری است.

پورشمسی بیان کرد: امروز شاهد بالندگی و رشد نظام اسلامی در دنیا هستیم و این برگرفته از دین مبین اسلام و قرآن کریم است و قانون در نظام ما خواست الهی است.

وی در این راسم با قدردانی از خدمات و تلاش های سرهنگ علی اصغر سلمانی، سرهنگ علی فاتحی را به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه الغدیر: ماهیت نظام غرب در مبارزه با کرونا مشخص شد

فرمانده سپاه الغدیر: ماهیت نظام غرب در مبارزه با کرونا مشخص شد