مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 06:452020-04-16اقتصادي

پیش بینی افت 90 درصدی پروازهای یونایتد ایرلاینز در ماه های آینده !


شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا برآورد و اعلام کرده که برنامه پروازی آن در ماه آینده میلادی نیز با افت شدید 90 درصدی در تقاضای مسافران برای سفرهای هوایی مواجه خواهد بود.

- پیش بینی افت 90 درصدی پروازهای یونایتد ایرلاینز در ماه های آینده ! شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا برآورد و اعلام کرده که برنامه پروازی آن در ماه آینده میلادی نیز با افت شدید 90 درصدی در تقاضای مسافران برای سفرهای هوایی مواجه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به عنوان یکی از ایرلاینهای بزرگ و فعال در ایالات متحده آمریکا به تازگی برآورد و اعلام کرده است که برنامه پروازی خود را در ماه آینده میلادی، مه 2020، نیز با یک کاهش 90 درصدی در میزان تقاضای مسافران برای سفرهای هوایی تنظیم و ارائه کرده است.

بر اساس گزارش نیویورک پست، این ایرلاین آمریکایی همچنین در پیش بینی های خود خاطرنشان کرده که این روند کاهشی بی سابقه که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا به وجود آمده و گریبانگیر تقریبا تمامی شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان شده است، در ماه های آتی همچون ژوئن 2020 نیز همچنان ادامه خواهد داشت و به نظر نمی رسد که تغییر و تحول مثبتی در یکی دو ماه آینده برای افزایش تقاضای مسافران و تعداد پروازها ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افت 90 درصدی پروازهای یونایتد ایرلاینز در ماه های آینده !

پیش بینی افت 90 درصدی پروازهای یونایتد ایرلاینز در ماه های آینده !