مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-15سياسي

تولید دستگاه تب سنج و الکل در دانشگاه نوشیروانی بابل


رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برای نخستین بار در مازندران، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل موفق به تولید دستگاه تب سنج و الکل با خلوص 70 درصد شد.

- جواد واثقی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که همواره در همه موارد پیش قدم و دارای رتبه های برتر بوده با شیوع بیماری کرونا از اسفندماه نیز در این عرصه ورود یافته و آن را جزو وظیفه اجتماعی خود برشمرد تا اقدامات دانشگاه انفعالی نبوده و به صورت فعال عمل کند که در این راستا برنامه های متنوعی داشته که تاکنون موفق هم بوده است.

وی از راه اندازی سامانه مجازی ارائه کلاس ها به صورت مجازی و غیرحضوری خبر داد و افزود: در این راستا زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را توسعه دادیم طوری که کلاس های نظری و نظری عملی دانشگاه با کیفیت مناسب و کمیت قابل قبول ارائه می شود.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تصریح کرد: دانشگاه اهتمام جدی در ارتقا  کیفیت کلاس ها و رصد کارهای انجام شده توسط اساتید به طور غیرحضوری دارد تا کلاس های غیرحضوری تفاوتی با کلاس های حضوری نداشته باشد.

واثقی با اشاره به اینکه فعالیت دانشگاه تنها به حوزه آموزش خلاصه نشده است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ضدعفونی کردن یکی از الزامات اصلی در مبارزه با ویروس کرونا است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دستگاه تب سنج و الکل در دانشگاه نوشیروانی بابل

تولید دستگاه تب سنج و الکل در دانشگاه نوشیروانی بابل