مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-15اجتماعي

فعالیت های آموزشی الکترونیکی دانشگاه پیام نور تداوم خواهد داشت


فعالیت های آموزشی حضوری با محدودیت روبه رو شده اما این به معنی توقف فعالیت های آموزشی نیست، باید شرایط آموزش الکترونیکی فراهم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی امروز در نشست روسای استانی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور باید کلیه فعالیت هایی که در این زمینه دارند را با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های متفاوت در هر استان، اعلام کنند تا برای جامعه مشخص شود که این دانشگاه در هر استان چه نوع خدماتی را می تواند به دانشجویان ارائه کند.

حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا زمانی مدیریت محافظت کارکنان دانشگاه از ابتلا به بیماری کرونا را یکی دیگر از وظایف مهم دانست و گفت: باید به هر نحوی تلاش کنیم که حفظ سلامت خانواده دانشگاه پیام نور و در کنار آن جامعه در اولویت تمامی فعالیت ها قرار گیرد.

تهیه پروتکل بهداشتی و ارزیابی حضور اعضای هیات علمی در کلاس های الکترونیکی وی از روسای استانی دانشگاه پیام نور خواست با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی در استانها، پروتکل بهداشتی لازم را برای اساتید و دانشجویان تهیه و در اختیار آنها بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های آموزشی الکترونیکی دانشگاه پیام نور تداوم خواهد داشت

فعالیت های آموزشی الکترونیکی دانشگاه پیام نور تداوم خواهد داشت