مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-15دانش

امکان بهره مندی تمام دانشجویان از منابع الکترونیکی دانشگاه پیام نور فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی امروز 27 فروردین ماه در نشست روسای استانی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور در سراسر کشور باید کلیه فعالیت هایی که در این زمینه دارند با توجه به پتانسیل ها و .

- رییس دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان دانشگاه های دیگر نیز می توانند از منابع الکترونیکی دانشگاه پیام نور با 70 درصد تخفیف از طریق اپلیکیشن کتابخوان (طاقچه) بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی امروز 27 فروردین ماه در نشست روسای استانی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور در سراسر کشور باید کلیه فعالیت هایی که در این زمینه دارند با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های متفاوت در هر استان، اعلام کنند تا برای جامعه مشخص شود که این دانشگاه در هر استان چه نوع خدماتی را می تواند به دانشجویان ارائه کند.

حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا زمانی مدیریت محافظت کارکنان دانشگاه از ابتلا به بیماری کرونا را یکی دیگر از وظایف مهم دانست و اظهار کرد: باید به هر نحوی تلاش کنیم که حفظ سلامت خانواده دانشگاه پیام نور و در کنار آن جامعه در اولویت تمامی فعالیت ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بهره مندی تمام دانشجویان از منابع الکترونیکی دانشگاه پیام نور فراهم شد

امکان بهره مندی تمام دانشجویان از منابع الکترونیکی دانشگاه پیام نور فراهم شد