مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:362020-04-15اقتصادي

سیلابهای اخیر اردستان خسارت عمده ای به همراه نداشت


حمید رضا تأملی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بارش باران در چند روز گذشته در شهرستان اردستان بعد از چند سال خشکسالی موجب خوشحالی مردم و کشاورزان منطقه شده است.

وی با اشاره به بارش های اخیر در این منطقه افزود: اردستان بیشترین درصد بارش ها نسبت به بلند مدت را در سطح استان اصفهان شهرستان داشته که این میزان با 40 درصد بارندگی به ثبت رسیده است.

فرماندار اردستان گفت: با تخصیص منابعی که سال گذشته از طریق دهیاری ها و راهداری به منظور تقویت سیل بندها انجام شد امسال در این زمینه مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

وی ابراز داشت: بارندگی های دو روز گذشته در سه نقطه شهر اردستان تبدیل به سیلاب شده و موجب مسدود شدن دو راه ارتباطی در این شهرستان شده بود که با تلاش نیروهای مردمی و راهداری بازگشایی شد.

تأملی بیان داشت: با توجه به اینکه سه دهنه پل در مسیر سیلابه های شهر اردستان از زمان قبل طراحی شده و گنجایش این حجم از آب را ندارد با مدیریت بحران استانداری مکاتبه شد تا در اسرع وقت نسبت به تخصیص بودجه و برطرف شدن این مشکل اقداماتی انجام شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه میزان بارندگی ها در روستاها نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، تاکید کرد: عمده خسارات بارندگی در شهرستان اردستان به راه ها وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلابهای اخیر اردستان خسارت عمده ای به همراه نداشت

سیلابهای اخیر اردستان خسارت عمده ای به همراه نداشت