مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-15اقتصادي

شورای شهر اصفهان 10 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا مصوب کرد


علیرضا نصر اصفهانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از طریق لایو اینستاگرام افزود: اقدامات خوبی در خصوص ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی، محل بازی کودکان در پارک ها، کوچه ها و خیابان هااین کلانشهر به صورت شبانه روزی صورت گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت: اقداماتی در زمینه شهرداری الکترونیکی برای کاهش مراجعات و پاسخگویی غیر حضوری برای ارباب رجوع و آماده سازی میز خدمات در شهرداری مناطق 15 گانه ایجاد شد.

وی تصریح کرد: 120 هزار خانوار در مناطق نیمه برخوردار شناسایی و بسته های بهداشتی توسط شهرداری های مورد تظر با کمک بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در اختیار آن ها قرار گرفت همچنین نیم میلیون جمعیت زیر پوشش بسته های بهداشتی قرار گرفتند.

افزایش 25 درصدی کرایه ناوگان اتوبوسرانی رییس شورای شهر اصفهان بیان کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی در سال های گذشته و از بدو تاسیس تاکنون با چالش های زیادی رو به رو بود، همه ساله با افزایش قیمت ناوگان اتوبوسرانی مورد اعتراض جمعی قرار می گیریم از این رو سال جاری با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای شهر افزایش 25 درصدی در این ناوگان را شاهد بودیم.

نصر اصفهانی افزود: در اتوبوسرانی اصفهان حدود هزار و 100 دستگاه فعال وجود دارد که روزانه حدود 550 هزار نفر را جا به جا می کنند، میانگین مبلغ دریافتی از شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر اصفهان 10 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا مصوب کرد

شورای شهر اصفهان 10 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا مصوب کرد