مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-15بين الملل

آیا کودکان واقعا به کرونا مبتلا نمی شوند؟


بر اساس گزارش جدیدی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) منتشر شده، کووید 19 در کودکان خفیف تر از بزرگسالان است و حتی ممکن است با علائم متفاوت تری مشخص شود.

- ایسنا/اصفهان بر اساس گزارش جدیدی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) منتشر شده، کووید 19 در کودکان خفیف تر از بزرگسالان است و حتی ممکن است با علائم متفاوت تری مشخص شود.

نخستین روزهای سال جدید میلادی با انتشار ویروسی مرگباری در چین آغاز شد و دیری نگذشت تا این ویروس مرزهای یک یک کشورهای جهان را در نوردید و تاکنون شمار زیادی مبتلا و کشته برجای گذاشته است.

کرونا ویروس مرموز از ابتدای شیوع تا به امروز هنوز ناشناخته های بسیاری برای بشر دارد، بیماری که روزهای نخست گسترش آن تنها سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای را به کام مرگ می کشاند و از همان روزهای نخست گفته می شد، کرونا با کوکان کاری ندارد و بچه هایمان از این ویروس در امانند، اما کم کم با گسترش هرچه بیشتر این بیماری، سنین مختلف درگیر کووید 19 شدند و مرگ در سنین پایین تر در اثر کرونا نگرانی هایی ایجاد کرد.

کرونا در کودکان نسبت به بزرگسالان خفیف تر است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تازه ترین تحقیقات نشان می دهد که کودکان مبتلا به کووید 19 مدت کم تری در بیمارستان بستری هستند و حتی کم تر علائمی مانند تب، سرفه یا تنگی نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کودکان واقعا به کرونا مبتلا نمی شوند؟

آیا کودکان واقعا به کرونا مبتلا نمی شوند؟