مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-15سياسي

قامت بیات شهید شاخص سال 99 زنجان معرفی شد


سرهنگ مسعود رمرودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید قامت بیات در سال 1340 در روستای قره آغاج زنجان به دنیا آمد و 18 بهمن ماه 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه رقابیه هنگام انجام عملیات شناسایی به همراه چند تن از فرماندهان دیگر، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سرش به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: سال 94 نیز شهید رضا سلیمانی که در شهر ابهر چشم به جهان گشود و سال 1362 برای نخستین بار در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد و 12 اردیبهشت سال 65 ( 17 سالگی) و تنها چند روز بعد از اعزام در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نایل شد به عنوان شهید شاخص معرفی شد.

رمرودی افزود: در راستای ترویج سبک زندگی شهدای گرانقدر بسیجی و گوهر یابی از گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی، معرفی شهدای شاخص بسیج از سال 89 پایه گذاری شد که این سنت حسنه فرصتی بی نظیر برای فرهنگ سازی در حوزه مقاومت، ایثار و شهادت و بازخوانی سبک زندگی نام آوران بسیج و پرداختن به معیارها و ویژگی های جوان مؤمن انقلابی و معرفی الگوهای عینی در تاریخ انقلاب اسلامی و بازآفرینی این الگو برای نسل جوان و نوجوان امروز است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: معرفی شهدا شاخص استان در راستای آشنایی و بهره گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قامت بیات شهید شاخص سال 99 زنجان معرفی شد

قامت بیات شهید شاخص سال 99 زنجان معرفی شد