مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-15اقتصادي

برنامه ای برای جیره بندی آب شرب اهرم در فصل تابستان نداریم


به رغم مشکلات کمبود آب شرب، برنامه ای برای اجرای جیره بندی آب در فصل تابستان در سطح شهر اهرم نداریم.

- عبدالحسن رفیعی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وارد مدار کردن چاه شماره 2 استیجاری شهر اهرم اظهار داشت: با تأمین هزار متر مکعب آب از دو حلقه چاه استیجاری، در حال حاضر از نظر تأمین و توزیع آب در نقطه تعادل هستیم.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده امیدواریم به صورت تمام وقت در شهر اهرم، آب داشته باشیم و امسال جیره بندی آب در شهر اهرم حذف خواهد شد.

رفیعی پور بیان داشت: در کنار درخواست برای همکاری مردم در صرفه جویی و رعایت مصارف بهینه آب، اقدامات فنی و بهره برداری برای ایجاد ظرفیت های جدید تأمین آب برای روستاهای بخش مرکزی و بخش دلوار در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به افزوده شدن منابع جدید تأمین و تولید آب ابراز امیدواری کرد: در صورت استمرار همکاری مشترکین در رعایت مصارف بهینه، ادامه نوسازی خطوط لوله و نیز عدم بروز شکستگی های خطوط اصلی، تابستان امسال با کمترین پیامد ناشی از کمبود آب در شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان سپری شود.

رفیعی پور تصریح کرد: با اقدامات مدیران سابق و تلاش های مدیر فعلی آبفا، بخش عمده ای از مشکلات آب روستاهای جنوبی بخش دلوار رفع شده، ولی هنوز با نقطه مطلوب در تأمین و توزیع آب در روستاهای بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای جیره بندی آب شرب اهرم در فصل تابستان نداریم

برنامه ای برای جیره بندی آب شرب اهرم در فصل تابستان نداریم