مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-15حوادث

بسیج اصناف یزد بیش از پنج میلیارد ریال به بخش درمان کمک کردند


سرهنگ رضا پورشمسی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تجهیزات خریداری شده شامل دستگاه های پلاسماگیر خون و سنجش میزان اکسیژن خون(پالس اکسیمتر) است .

وی به تشکیل مرکز نیکوکاری خیران اصناف خبر داد که با همکاری بخش های مختلف، کمک ها را جمع آوری و نسبت به تهیه و توزیع مواد مورد نیاز مراکز درمانی فعالیت دارد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: این مرکز با هدف خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و مراکز درمانی برای پیشگیری از شیوع کرونا به وظایف خود با همکاری مردم و خیران ادامه می دهد.

همچنین به گفته رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون 74 هزار و 877 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت 98 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به چهار هزار و 683 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز ( 26 فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور هزار و 574 بیمار جدید مبتلا به کووید19 شناسایی شدند .

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش ها تاکنون 48 هزار و 129 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شدند و سه هزار و 691 تن نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اصناف یزد بیش از پنج میلیارد ریال به بخش درمان کمک کردند

بسیج اصناف یزد بیش از پنج میلیارد ریال به بخش درمان کمک کردند