مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 02:352020-04-14سياسي

تشابه عکاسی در دوران دفاع مقدس با روزهای کرونایی


یک عکاس و مستندساز لرستانی با اشاره به تشابه فعالیت عکاسان در شرایط کنونی با دوران دفاع مقدس، گفت: در هر دو دوران جانفشانی برای غلبه بر دشمن و آگاهی دادن به جامعه مهمترین رسالت این سروقامتان است.

- پژمان نعمت پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد درباره تاثیر هنر عکاسی در آگاهی بخشی به مردم اظهار کرد: در دنیای امروز افزایش سهم تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی، سرعت انتقال مفاهیم با ابزار عکس و نیز کاهش میزان مطالعه موجب ارتقاء سطح تاثیرگذاری تصویر در مقایسه با گذشته شده است.

وی عنوان کرد: واقعیت این است که عکس بر روح و ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و به دلیل  کارکرد سندگونه خود سهم بیشتری در انتقال اطلاعات و باورپذیری موضوعات برای عامه مردم دارد.

این هنرمند عکاس خاطرنشان کرد: به طور مثال در این روزهای دشوار عکس های منتشره در رسانه های خبری و فضای مجازی بی هیچ کلامی به توصیف شرایط پرداخته و توانسته اند به شرح ماجرا بپردازند.

نعمت پور افزود: به این ترتیب در روزهای کرونایی امروز لنز دوربین عکاسان بیش از هر زمانی توجه همگان را به خود جلب کرده و نقش انکارناپذیری در انتقال ماهیت موضوع به مخاطب داشته است.

وی با اشاره به تاثیر انتشار تصاویر خدمات کادر درمانی در میدان مبارزه با بیماری کرونا در توجه دادن مردم به موضوع و ارتقاء میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشابه عکاسی در دوران دفاع مقدس با روزهای کرونایی

تشابه عکاسی در دوران دفاع مقدس با روزهای کرونایی