مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 17:552020-04-14حوادث

95 هزار عدد ماسک قاچاق در شاهرود کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود از کشف میلیاردها ریال اقلام سلامت محور قاچاق در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: تاکنون بیش از 95 هزارعدد انواع ماسک ،202 هزار جفت دستکش لاتکس، دو هزار و 600 عدد ژل ضدعفونی و 841 لیترالکل کشف شده است.

وی با بیان اینکه اکثر قریب به اتفاق این اقلام باهماهنگی های قضایی به مراکز بهداشتی ودرمانی شاهرود تحویل شده است، افزود: همکاران ما با تمام توان در راستای مقابله با هرگونه احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی با افراد فرصت طلبی که در شرایط بحرانی کشور قصد درآمدزایی های نامشروع را دارند، مقابله می کنند.

فرمانده انتظامی شاهرود ادامه داد: پلیس به عنوان بازوی اجرایی مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با تمام توان به قطع زنجیره انسانی این بیماری کمک می کند در این راستا می توان به کشف هزاران قلم انواع وسایل بهداشتی با ارزشی بالغ بر 12 میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان اشاره کرد.

کریمی ضمن بیان اینکه اغلب اقلام مکشوفه توسط مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری کشف شده است، ابراز داشت: پلیس با متخلفان به شدت برخورد می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 هزار عدد ماسک قاچاق در شاهرود کشف شد

95 هزار عدد ماسک قاچاق در شاهرود کشف شد