مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 14:002020-04-14بين الملل

خشم ساکنان جزیره گوام از حضور نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا


پس از آنکه ابتلای 580 نفر از پرسنل ناو هواپیمابر تئودور روزولت آمریکا به ویروس کرونا مشخص شد استقرار پرسنل این ناو در جزیره گوام، خشم و نگرانی مردم این جزیره را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم در جزیره گوام این روزها باید با حضور نظامی دائمی نیروهای آمریکایی در این جزیره راهبردی در اقیانوس آرام کنار بیایند اما برخی از مردم این جزیره به شدت از این موضوع نگران هستند که برخی از پرسنل ناو هواپیمابر تئودور روزولت به ویروس کرونا مبتلا شده و در هتل های این جزیره در قرنطینه به سر می برند، اگر چه مقامات آمریکایی مدعی اتخاذ تدابیر سرسختانه در این زمینه هستند.

شیوع ویروس کرونا در ناو تودور روزولت از اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) آغاز شد و نامه برت کروزیر فرمانده این ناو هواپیما بر که طی آن خواستار اقدام فوری برای حفاظت از پرسنل این ناو شد، به بروز بحران در مقامات ارشد نیروی دریایی آمریکا منجر شد.

توماس مودلی سرپرست وزارت نیروی دریایی آمریکا پس از آنکه این نامه منتشر شد اقدام به اخراج فرمانده ناو روزولت کرد و در سخنرانی بر روی این ناو در جزیره گوام، کروزیر را به دلیل انتشار چنین نامه ای فردی احمق و ساده لوح توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم ساکنان جزیره گوام از حضور نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا

خشم ساکنان جزیره گوام از حضور نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا