مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:562020-04-14اقتصادي

اعتبارات احیای بافت تاریخی بازار اردبیل 10 برابر افزایش یافت


نادر فلاحی روز سه شنبه در نشست با فعالان حوزه بازار اردبیل در راستای رسیدگی به شکایات سرای وکیل بازار تاریخی اردبیل اظهارداشت: امسال 35 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بازار تاریخی اردبیل اختصاص یافته است.

او با اشاره به طرح جامع مطالعات بافت تاریخی بازار اردبیل افزود: 40 درصد مطالعات این طرح انجام شده که تاکید اساسی در تهیه طرح جامع مطالعات بافت تاریخی بازار اردبیل بر ارائه خروجی مناسب و تعریف پروژه های عملی است.

وی همچنین با بیان برخی مشکلات در سرای وکیل بازار اردبیل گفت: این مشکلات با صلح و سازش در کمیته حل اختلافات بافت تاریخی حل خواهد شد و انتظار می رود در این زمینه شاهد تعامل و مشارکت لازم باشیم.

فلاحی افزود: تعیین بازه زمانی مشخص و اولویت بندی برای بازسازی بازار تاریخی اردبیل مورد تاکید اساسی بوده که برای اقدام عملیاتی در این زمینه از آمادگی لازم برخوردار هستیم و انتظار می رود بازاریان نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

به گفته او ، برای نخستین بار در سطح کشور در حوزه بافت های تاریخی با پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، کمیته حل اختلافات بافت تاریخی در بازار اردبیل تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات احیای بافت تاریخی بازار اردبیل 10 برابر افزایش یافت

اعتبارات احیای بافت تاریخی بازار اردبیل 10 برابر افزایش یافت