مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-14بين الملل

مدافع سلامت کردستانی: بعد از دیدار با رهبری رنج 20 ساله نبود پدر را فراموش کردم


خبرگزاری فارس استان کردستان/شیرین مرادی؛ کرونا مرزهای اکثر به اتفاق کشور دنیا را در نوردیده است، ویروسی که از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین نخستین بار مشاهده شد و تاکنون علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه و غیره را هم تحت تاثیر قرار داده است.

همانطور که پیش بینی شده بود پای این ویروس به کشور ایران هم باز شد و با گذشت حدود 2 ماه آمار مبتلایان به کرونا در کشور ما به بیش از 80 هزار نفر رسیده است.

بیمارستان توحید سنندج به عنوان بیمارستان معین درمان بیماران کرونایی انتخابات شد که نخستین بیمار مبتلا به کرونا در کردستان هشتم اسفندماه سال گذشته به ثبت رسید.

حال نزدیک به 2 ماه است که کادر درمانی بیمارستان توحید سنندج سلامتی خود را در کف اخلاص گذاشته و در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا نقش آفرینی می کنند.

در شرایطی که ویروس مرموز کرونا هر روز رویی از پیچیدگی های خود را نشان می دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، سفیدپوشان خط مقدم مبارزه با کروناویروس در این بیمارستان بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان بیمارانشان فکر می کنند.

با دکتر صدیق جدیدالاسلامی رییس بیمارستان توحید سنندج وقت مصاحبه داشتم، او که از یادگاران شهدای استان کردستان است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع سلامت کردستانی: بعد از دیدار با رهبری رنج 20 ساله نبود پدر را فراموش کردم

مدافع سلامت کردستانی: بعد از دیدار با رهبری رنج 20 ساله نبود پدر را فراموش کردم