مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-14دانش

ساخت دستگاه تولید ماسک ان 95 در دانشگاه ازاد اراک


مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی از برنامه ریزی به منظور ساخت دستگاه تولید ماسک ان 95 و تولید روزانه 9 هزار ماسک توسط دانشجویان دانشگاه آزاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ابراهیم پوراسماعیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج دانشجویی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با تکیه بر دانشجویان بسیجی و راه اندازی 18 گروه جهادی و 200 دانشجوی بسیجی در دانشگاه ها اقدامات متفاوتی در راستای مبارزه با کرونا انجام داد.

وی تصریح کرد: در راستای تأمین ماسک مورد نیاز در استان 8 کارگاه تولید ماسک در دانشگاه ها راه اندازی شد که تاکنون بیش از 40 هزار ماسک تولید و در بین مناطق محروم و حاشیه نشین توزیع شد.

وی گفت: دانشجویان بسیجی تاکنون بیش از 15 محله از شهر اراک را به طور مستمر ضدعفونی کردند و همچنین بیمارستان ولیعصر(عج) اراک نیز سه نوبت در روز ضدعفونی می شود و در گندزدایی سایر دنشگاه های استان نیز مشارکت فعال دارند.

پوراسماعیل افزود: به منظور تأمین بخشی از نیازهای معیشتی افرادی که در کرونا آسیب دیده اند 400 بسته معیشتی در نظر گرفتیم که در مناطق حاشیه نشین شهر اراک توزیع شده است.

وی راه اندازی ایستگاه های سلامت توسط دانشجویان   به کمک مدافعان سلامت در بیمارستان آیت الله خوانساری راه اندازی یک کارگاه تولید دستکش با ظرفیت روزانه 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه تولید ماسک ان 95 در دانشگاه ازاد اراک

ساخت دستگاه تولید ماسک ان 95 در دانشگاه ازاد اراک