مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:362020-04-14اقتصادي

طرح تصفیه پساب اولترافیلتراسیون در مجتمع فولاد سفیددشت بروجن بهره برداری شد


محمود ارباب زاده روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این ابتکار و فناوری با همکاری یکی از شرکت دانش بنیان با وجود تحریم اقتصادی کشور در سال جهش تولید در این مجتمع صنعتی ، تجهیز، تکمیل و بهره برداری شد.

به گفته وی، با راه اندازی این طرح خلاق ملی 30 لیتر آب در ثانیه از پساب و شبکه فاضلاب شهر بروجن تصفیه و در صنعت فولادسازی به واحد احیاء مستقیم و سیستم خنک کننده می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،واحد تصفیه پساب فولاد سفید دشت به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است و شامل واحدهای فیلترشنی، فیلتر کربنی، فیلتر کارتریج، گندزدایی اولیه و واحد اولترافیلتراسیون است.

مدیرعامل فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ،با اشاره به دستاورد رشد 30درصدی بهره وری(راندمان) و تولید 725هزار تُنی آهن اسفنجی در سال 98 تصریح کرد: امسال در راستای تحقق جهش تولید با تمرکز بر اهداف توسعه ای، تولید800 هزار تُن آهن اسفنجی برای این مجتمع پیش بینی شده است.

وی گفت:از ابتدای امسال تاکنون با وجود مشکل شیوع ویروس کرونا ، 55 هزار تُن آهن اسفنجی در این واحد صنعتی تولید شده است که با بومی سازی سامانه تصفیه پساب، توسط متخصصان داخلی، بیش از 50 درصد صرفه جویی ارزی در این مجتمع صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تصفیه پساب اولترافیلتراسیون در مجتمع فولاد سفیددشت بروجن بهره برداری شد

طرح تصفیه پساب اولترافیلتراسیون در مجتمع فولاد سفیددشت بروجن بهره برداری شد